Thursday, September 29, 2016

Hoe Kan Nris In Die Vsa Doen Online Trading

Hoe kan NRIs in die VSA doen Online Trading Hoe kan NRIs in die VSA doen Online Trading Ek is nuut op hierdie gebied self. Ek gaan 'n paar aandele-opsies van 'n maatskappy in Indië te kry en hulle gaan net om dit oor te dra aan 'n DEMAT rekening . Vir dié doel is ek die opening van 'n NRI - repatriatie rekening met Ičići , maar ek verstaan NRIs in die VSA kan nie oop rekening met aanlyn handel maatskappye soos ICICIdirect . Hier is my vrae : - Wat is die maklikste manier vir my om te verkoop hierdie aandele . Ek gee nie om te betaal 'n bietjie ekstra koste vir gerief . - Is die NRI - repatriatie rekening die beste keuse . Ek wil graag in staat wees om die geld terug te kry aan ons , maar ek is bevrees dit behoort geen invloed op my vermoë om die aandele te verkoop . Let wel : Ek is nie 'n gereelde belegger en vir die meeste kans kan dit my enigste transaksie wees .


No comments:

Post a Comment