Friday, September 30, 2016

Hoe Om 'N Aanlyn Besigheid Vir Net £ 20 Begin

Geborg deur: Dit is geen geheim dat 'n aanlyn-teenwoordigheid is 'n goeie manier van dromme op verkope vir 'n klein besigheid, en handel aanlyn sal jou toelaat om nuwe kliënte te lok. Ongelukkig vir baie klein besighede, kan die idee van e-handel ontmoedigend wees. Daar is 'n mite dat handel dui aanlyn is duur en dat jy regtig nodig het om 'n agentskap te bou en uit te voer 'n persoonlike webwerf in diens. Die realiteit is dat jy 'n suksesvolle aanlyn besigheid kan bou van so min as & pond; 20 per maand. Ek het. Ek het by die familie maatskappy, Noord Industrial, in 2007. Die maatskappy het handel vir byna 30 jaar en het suksesvol by die verskaffing van 'n industriële elektroniese herstel diens aan plaaslike tekstielvervaardigers. Die omvang van ons handel oor die grense heen was 'n weef maatskappy in Dundee. Aan die begin was dit moeilik om die pad vorentoe met baie tekstielvervaardigers beweeg produksie in die buiteland te sien. Dit was nie realisties om te verwag dat mense foutiewe circuit boards halfpad rondom die wêreld te stuur vir herstelwerk. Teen die einde van 2007, een van ons beste kliënte besluit om produksie te skuif na Indië. Aangesien die meeste van die masjiene is nie meer nodig nie, die produksiebestuurder gevra of ons wil graag die onderdele van die masjiene te koop vir & pond; 600. Ons koop die planke te dink hulle nuttig vir onderdele vir ons herstelwerk sou wees. Ongelukkig het ek nie dink waar ons al hierdie dele sal slaan en gou my kantoor was vol circuit boards. Ek het die volgende drie maande klim oor dele na my lessenaar te kry. Iets moes verander. Een aand, het ek besluit om 'n lys van 'n paar van die onderdele op eBay te sien as iemand hulle wil koop. Ek sou graag wou sê die dele het soos soetkoek en dit was 'n oornag sukses nie, maar ongelukkig het hulle nie. Gelukkig het ek besluit om weer te probeer met effens verskillende notering teks en daarin geslaag om een ​​van die onderdele vir die Grand som van & pond verkoop, 100. Een af ​​en net 200 om te gaan. Teen hierdie tempo, sou ek in staat wees om my lessenaar te sien in drie jaar. Op hierdie punt, was ek oortuig dat mense is op soek na hierdie dele en besluit dat ons ons eie webwerf nodig. Ek gekontak 'n paar plaaslike web ontwikkelaars wat al kom terug met aanhalings wat wissel van & pond; 8000; 4000 om pond dat &. Om 'n trotse noord, dit was meer as wat ek was bereid om te dobbel en ek het besluit om die hele ding op die backburner sit. Soek die internet een nat middag het ek ontdek 'n gasheer e-commerce oplossing vir net & pond; 20 per maand. Ek het 'n aand speel met aanlyn demonstrasie die gasheer se. Na 10 minute, ek uitgewerk hoe om die webwerf sjabloon, foto's en teks te verander. In my angs egter 10 minute later het ek ontdek hoe om 'n gebreekte webwerf te herstel deur die opening en die lees van die handleiding vir die eerste keer. My vrou sal getuig dat dit nie iets wat ek doen dikwels. Ek was verbaas hoe maklik die program was om te gebruik. Dit is net soos die gebruik van MS Publisher of Google Docs en vereis geen kennis van HTML coding. Toe het ek 'n paar keer lees om die vakgebied van SEO (Search Engine Optimization) en online marketing. Daar is baie gratis inligting oor die web en 'n groot ondersteuning gemeenskap. Dit blyk dat een van die groot dinge oor 'n off-the-pen pakket is dat alle SEO basiese beginsels van die is reeds in plek en word aanhoudend opgedateer soos Google vereistes verandering. Byvoorbeeld, het jy nie hoef te bekommer oor die URL struktuur korrek word of jou produk ontbreek die titel tag of H1 tag. Al wat jy hoef regtig bekommerd oor is die keuse van die korrekte terme en die skep van interessante en waardevolle inhoud wat die terme gebruik op elke bladsy. Sodra mense 'n groot inhoud te vind hulle is geneig om dit te deel. Ek het die volgende week skryf inhoud en die toevoeging van die produkte op my webwerf, nicontrols. na aanleiding van 'n krip vel ek afgelaai van die Google webmaster nutsprogramme forum. Dit het ure as skriftelik nooit my sterk punt is nie, maar aan die einde van die week, ons het 'n baie basiese aanlyn winkel. Om 'n volledige beginner, het ek nie besef dat ek was die verandering van 'n lewendige webwerf totdat ek probeer aanvang van die webwerf die volgende bank vakansie naweek. Terugkeer na hul werk op Dinsdag, het ek 'n e-pos van 'n maatskappy in Australië wat my webwerf gevind het en was geïnteresseerd in die aankoop van twee van die circuit boards. Die volgende week het ons twee navrae en dan agt die week daarna. Die navrae het eksponensieel gegroei van daar af. Oor die afgelope vyf jaar, het Noord-Industrial gegroei 40% per jaar en nou het kliënte oor die hele wêreld en meer as & pond; 9m waarde van voorraad. Ons het die Pirelli fabriek in Argentinië, 'n drank fabriek in Suid-Afrika, die US Air Force, en 'n olie-tuig langs die kus van Indië verskaf. Nie sleg vir 'n klein familie maatskappy begin af met 'n & pond; 19.99 webwerf. David J Lenehan is direkteur van sake-ontwikkeling by Northern Industrial. Hierdie inhoud is aan u gebring deur Guardian Professionele. Vir meer inligting, soos hierdie te ontvang wat jy kan 'n lid van die Small Business Network hier geword.


No comments:

Post a Comment