Thursday, October 13, 2016

Help Ons Om Die Toekoms En Betaal Word Jou Mening

Help ons om die toekoms En betaal word jou mening Welkom by ingeligte menings : Ons bied 'n aanlyn marknavorsing werwing diens in die Verenigde Koninkryk te organiseer respondente te deel aan groepbesprekings marknavorsing , aanlyn forums en onderhoude te neem . Maatskappye is altyd op soek na maniere om hul handelsmerke , produkte en dienste te verbeter . Om 'n lid van ons gemeenskap sal jy die geleentheid kry om jou mening te deel met 'n paar van hierdie maatskappye om hulle te help om besluite te neem oor die handelsmerke , produkte en dienste wat hulle aanbied en hoe om die beste te bied hierdie vir hul kliënte te maak. As jy belangstel om by ons gemeenskap van die respondente is registreer asseblief met ons hieronder . Voordat jy registreer met ons daar is 'n paar registrasie pre - toestande . Al wat jy moet persoonlik in aanmerking kom vir . Hierdie is - Ek het 'n geldige e-posadres wat ek toegang tot die daaglikse Ek het 'n selfoon en is bereikbaar op dit daagliks Ek is 'n Britse resident Ek is meer as 15 jaar oud


No comments:

Post a Comment