Wednesday, October 5, 2016

Leer Forex Strategies

4 uur MACD strategie Strategie versamel uit: mt5 forum Geldeenheid paar: Enige Duur: 4 uur Aanwyser: MACD (5,13,1) MA (8 EMO, 21 EMO, 89 SMA, 200 SMA 365 EMO) N. B.- Persoonlik dink ek eerste 3 MA is genoeg. Dis my newbie gedink. Ek het USD / CHF paar geneem as 'n voorbeeld hier. Na die opening van die grafiek, sit die MA en MACD. Jy lyk soos dit. Met die crossover van 8 EMO onder die 21 EMO 89 SMA lyn gevolg deur 21 EMO lyn tot onder te steek om die 89 SMA lyn deur MACD onder vriespunt lyn --- A verkoop sein. Soos ek voortdurend studeer die behoud van die kaarte tot die minimum beperk in die skinkbord, soms mis ek 'n goeie geleentheid in my demo handel. Hier sien ek kon die handel een kandelaar terug aangegaan het. Dit kan vir my 'n goeie pitte gegee. As prys teenoor my rigting beweeg, het ek my stop verlies vorentoe verskuif na 'n 15 pitte wins vlak. sleep stop. Ek wil sien, hoe lank dit kan gaan van hier af. Kom ons kyk 'n bietjie agteruit teen die tyd dat die prys steeds om te gaan down-- Daar is 'n koopsein. ongeveer 'n week terug. Met 'n strategie, is deurlopende monitering wat nodig is om te kry in 'n bedryf en om die beste van 'n handel te bereik. Op die laaste, die prys druk op die sleep stop verlies van 20 pitte wins.


No comments:

Post a Comment